"1. Sherlock 2. True Blood 3. Game of thrones 4. Keeping Up Appearances 5. Spaced 6. House MD 7. Hannibal 8. Spartacus - War of the damned 9. Don't trust the b-- in apt. 23 10. Parks and Recreation"
"1. Henry Cavill 2. Mads Mikkelsen 3. Benedict Cumberbatch 4. Luke Evans 5. Tom Hiddleston"
"1. Ben Whishaw 2. Henry Cavill 3. Luke Evans 4. Mads Mikkelsen 5. Chris Evans"
"1) Henry Cavill 2) Benedict Cumberbatch 3) Jude Law 4) Tom Hardy 5) Garrett Hedlund"
"To dobrze, nie ma co się zamykać na jeden styl ;) Ja też uwielbiam gitary, ale kocham też elektronikę. Uwielbiam zupełnie różne zespoły - po prostu trafia do mnie czyjaś twórczość i tyle "
"Kasabian mieli świetny album "West Ryder Pauper Lunatic Asylum" - piosenki "Fire" i "Underdog" genialne ;) Nowy album to trochę więcej elektroniki, więc podoba mi się ;)"
"A ja właśnie nie mogę znaleźć niczego fajnego ;) Ale nawet podoba mi się nowa płyta Kasabian, i uwielbiam Kida Cudiego i jego "Satellite Flight"! Z niecierpliwością czekam na nową płytę In"
"Aaa, cudna lista! Mój dziadek miał Syrenkę, nawet miałam okazję w niej jeździć jako dziecko! :D"
"Też zaczynam przekonywać się do Bastille ;) Przypadkiem trafiłam na George'a Ezrę, skubany ma piękny głęboki głos dojrzałego faceta, a ma dopiero 21 lat! :D Chociaż muzykę robi dość spec"
"W sumie ciężko powiedzieć, przeczytałam dopiero 2 książki i zaczynam trzecią, więc też jestem do tyłu ;) Ale moim zdaniem zarówno serial, jak i książki są baaaardzo wciągające ;)"
"Na pewno, tym bardziej, że niektóre wątki są dość mocne zmienione w serialu ;)"
"Dzięki! Bardzo chcę przeczytać Kroniki Narnii :) Teraz czytam 1. tom "Nawałnicy mieczy" Martina, a w zanadrzu mam jeszcze Stephena Kinga "Doktor Sen" :)"
"1. Xenomorph(Alien 1979) 2. Moorwen (Outlander 2008) 3. Pumpkinhead (Pumpkinhead 1988) [img id=4367312 width=500full] 4. Black Werewolf (Van Helsing 2004) [img id=4376704 width=500full] 5. The Thing ("
"Dzięki, sprawdzę :) Ostatnio podobają mi się też piosenki Bastille"